Nu får det vara nog!

Ja, börsen känns som en ganska avlägsen chans att göra mig rik för tillfället. Dystert, även om det var högst väntat. Men skam den som ger sig, någon-gång-måste-det-ju-vända...

Hur som, idag jobbade jag första gången, härligt att de sköter sig så otroligt bra. Det var jättefint i butiken. Och jag? Jag hade tråkigt. Demade produkter för våra kunder i entren tills centrumledningen kom och sa till mig. Dystra människor som både hindrar entreprenörskap och merförsäljning minsann. Jag hade till och med en liten grupp av människor som hade samlats runt omkring mig. Nåja, bra dag på pappret, dålig dag för att jag har utvecklat alla så mycket att jag liksom... inte behövs. Jag är deras coach och ledare, och jag vet att det är ett lyxproblem, men jag är redo att gå vidare nu.

Försäljningschefen verkar tycka tvärtom: "Det fungerar såååå BRA nu, den här butiken har alltid haft problem" Jag blev smickrad i början (för det var  tufft och jag slet som ett djur) men nu känns det som ett straff.

Min plan att äta rätt har hållt hela dagen iallafall, mycket bra! Känner mig redan mycket smalare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0