Spabad, min våta dröm...

Jag har en lista med saker jag vill ha eller göra i livet. På den listan är bl.a. en långresa till USA med, en kamin till vårt hus, en resa till Japan och självklart 1 miljon i fonder eller aktier. Med på den listan finns också ett spabad, du vet, ett sånt där som man kan ligga i när vinterstormarna härjar som värst. Jag har flera vänner som har ett och utnyttjar dem i varierande grad, men jag, jag skulle ligga där jämt!

Tyvärr får det vänta i ca. 2 år, vi har sagt att vi inte ska ta några lån förrutom på bostad eller bil i framtiden. Men drömma går ju!

Detta från poolkungen.se

Kommentarer
Postat av: Robert

Ja drömma skall man :)

2011-07-05 @ 21:29:55
URL: http://villhaallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0