Tillbaka till vardagen...

Gjorde en sammanställning på mina räkningar den här månaden.Hela 53535:- blev det och jag fick en liten känsla av hur det måste vara att vara med i lyxfällan. Men trots den svindlande summan så är det ju några stora poster som t.ex. lånet till mina föräldrar samt sparande till vårt bröllop som drar iväg. Verkligen skönt att det är över  efter den här månaden! Efter det här har vi bara ett enda lån kvar, på vårt hus. Det lånet kommer ta lite längre tid att bli av med...

Idag börjar hela familjen jobba, och vår dotter går på dagis. Kunde inte somna igår vilket gjorde mig lite orolig, jag brukar kunna sova mig igenom vilka samvetskval som helst. Låg och funderade på att jag fått möjligheten att se vilka möjligheter det finns i livet och vad jag ska göra med dem. Vad är det  som gör mig annorlunda än andra?

Jag vet att jag är proaktiv, driven och kanske lite smått galen och att jag inte riktigt fått lära mig att vissa saker inte går. Hoppas det räcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0