Personalmöte

Är inte så stolt över min prestation idag. Hade personalmöte med extrapersonalenoch kände mig inte alls lika inspirerande och sprudlande som jag brukar. Det är jobbigt, det är ändå det jag är bäst på. Antar att stressen och de långa dagarna börjar ta ut sin rätt. Hoppas att jag klarar av att entusiasmera dem i den dagliga driften istället. Tyvärr är nyanställda inte den lättaste publiken, sitter bara tysta och ler när de förväntas göra det. Nä, då är det bättre med mitt original-crew som vågar säga till, skämtar friskt och kommer med förslag på lösningar. 
 
Jag frågade alla personer som kom till mig på intervju under den här perioden hur de tyckte att en bra chef skulle vara. 90% (även de som inte fick jobb) svarade att de ville bli sedda av sin chef. Ganska talande. Jag tror tyvärr inte att 90% av cheferna ser sina anställda (dvs. ger dem feedback, negativt och positivt och behandlar dem efter deras personligheter)

Imorgon ska jag jobba över igen, mattvätt. Vet inte hur länge de håller på, men jag pysslar väl på kontoret under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0