Dödstråkigt

Det händer ingenting just nu, mycket att göra på jobbet, men det kräver bara tid, inte någon vidare glöd, initiativförmåga eller uppfinnerikedom. Ska hjälpa till i en annan butik nästa vecka och jag har en heldags-konferens på torsdagen, annars är det samma sak där också.

Hemma så slutar jag antingen sent, runt 19.30, eller tidigt (kl. 14) och de dagarna gör jag som alla andra andra med småbarn, lagar mat, tvättar, städar, leker. 

Läser lite böcker om ekonomi, annars håller jag fortfarande på pengarna, tror inte att det är över än (fast vad vet jag) . En fördel är att jag inte ens tycker det är roligt att shoppa, så kanske kan jag lägga undan ytterligare lite pengar denna månad för investering.

Inatt sov vår dotter för första gången utan blöja på natten, det är iallafall en liten milstolpe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0