Krashad ekonomi

Jag är både imponerad och förfärad när jag läser http://www.slut-pa-pengar.nu/ . En familj med massor av krediter (eller är det egentligen så många med tanke på vad man ser på lyxfällan nuförtiden) och räkningar ditt pengarna inte räcker. Samtidigt strongt att skriva öppet om det, att försöka bromsa i en ganska brant ekonomisk nerförsbacke.

Jag önskar ganska ofta att jag inte tagit tag i mitt investerande tidigare, men samtidigt verkar jag vara relativ ensam om två saker. Jag är under 30. Jag är kvinna.


Jag räknar lite snabbt på hur vi skulle göra om vi bara hade en inkomst. Det skulle gå, med jämkning och annat. Det skulle inte vara roligt, men det skulle iallafall gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0