Upp upp upp!

Mina byggmax-aktier fick spelet idag och gick upp med 9%(!) De lär väl dunka i botten imorgon, men oavsett: jag har inte riktigt bestämt mig för om det är fantastiskt eller galet att en aktie går upp lika mycket som årsbörssnittet på en enda dag. Mina aktier i Wise group låg också på 8% upp ett tag under dagen innan de ramlade ner på mer "normala" nivåer, ca 2%. Hela portföljen gick upp 2,49% vilket är roligt. Alltid kul att spöa index!

Jag undrar hur det går i år, jag trodde verkligen att det skulle fortsätta ner. Jag vet inte riktigt vad jag vill, på ett sätt har jag inte fyndat klart på börsen än, men jag vill ju börja tjäna pengar snart! Av mina 7 aktier i portföljen ligger nu 4 på positiva tal. Det hade jag inte anat för en månad sedan.

Fick ett meddelande på facebook från en coach/utbildare/föreläsare som jag hade på en ledarutbildning för ett par år sedan, det är en enorm boost att han bryr sig om mig. Jag ska se till att jag värdesätter hans omtanke på bästa sätt: genom att göra något av det jag sagt att jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: C

Hej,



Din blogg är väldigt intressant, roligt att följa med dig fram till miljonen!



Om jag skulle kunna få komma med ett förslag så skulle det vara att göra så att man kan (om man prenumererar på din blogg via RSS) läsa hela inlägg i flödet. Detta kan du göra genom att ändra inställningarna enligt



http://berthsjo.blogspot.com/2011/08/har-du-bloggse.html



Om du gör det så lovar jag dig att du får minst en till hängiven prenumerant :-)



Vänligen



C

2012-01-13 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0